سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ به دانیال وحی کرد :«دشمن ترین بندگانم نزد من، نادانی است که حقّ عالمان را سَبُک می شمارد و از پیروی آنان، تن می زند» . [امام سجّاد علیه السلام]
اس ام اس های جدید

ما در ره دوست نقض پیمان نکنیم / گر جان طلبد دریغ از جان نکنیم / دنیا اگر از زیبا رویان لبریز شود/ ما پشت به دوستان قدیمی نکنیم

 

 


ma dar rahe dost naghze peiman nakonim/ gar jan talabad darigh az jan nakonim / donya agar az ziba rooyan labriz shavad/
ma posht be dostane ghadidmi nekonim

 

 


 

 


در این شبها چه خاموشم به یاد تو هم اغوشم به من گفتی وفا دارم چرا کردی فراموشم؟

 

 

dar in shab ha che khamoosham . be yade to dar aghoosham , be man gofti vafa daram, chera kardi faramoosham

 


 

 

 

یه دنیا فدای هر چی دله مهربونه یه دل فدای هر کی اینو میخونه

 


ye donya fadaye har chi dele mehraboone, ye del fadaye har ki ino mikhone

 

 


 

 


هزار تا رگ دارم و هزار تا رفیق اما تو شاهرگی و تک رفیق

 


hezar rag daram va hezar ta rafigh , amma to shahragi va tak rafigh

 

 

 


 

 

با من که شکسته ام کمی راه بیا بالی بگشا و گاه و بیگاه بیا ازرده مشو بیا گناه از من بود گفتم که مقصرم تو کوتاه بیا

 


ba man ke shekaste am kami rah bia bali begosha va gaho bugah azordemasho, bia gonah az man bood
goftam ke moghaseram to kotah bia

 

 


 

 


سهم من خانه‌ای اجاره‌ای در قلب توست! و هر روز ... ترس از ریختن وسایلم در کوچه‌ها

 

 

sahme man khanei ejarei dar ghalbe tost ! va har rooz ... tars az rikhtane vasayelam dar koche ha

 


 

دل من نرمتر از جنس حریر، دلم از جنس بلور، گر تو را قصد شکستن باشد، سنگ بی انصافیست ، یک تلنگر کافیست

 


dele man narm tar
az jense harir . delam az jense boloor. gar tora ghasde shekastan
bashad , sang bi ensafist, yek talangor kafist

 

 


 

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت را بیاموزی

 


amigh tarin darde zendegi mordan nist, balke nadashtane kasi ast ke alefbaye dost dashtan ra barayat tekrar konad
va to az oo rasme mohabbat biamoozi

 


 

 

چقدر حقیرند مردمانی که نه جرأت دوست داشتن دارند ، نه اراده‌ی دوست نداشتن ،
نه لیاقت دوست داشته شدن و نه متانت دوست داشته نشدن، با این حال مدام شعر عاشقانه می‌خوانند

 

che haghirand mardomani ke na jorate dost dashtan darand , na eradeye dost nadashtan
na liaghate dost shodan va na metanate dost dashte nashodan . ba in hal modam shere asheghane mikhanand

 

 


 

 

دلم را آهنی کردم مبادا عاشقت گردد،ندانستم توی ظالم دلی آهنربا داری

 

delam ra ahanin kardam mabada asheghat gardad. nadanestam toye zalem deli ahanroba dari

 

 


 

 

آسمون به دریا گفت : این بالا خیلی خوبه میشه همه جا رو دید, دریا گفت: این پایین از اون بالا خیلی بهتره چون فقط تو رو میشه دید.

 

 


Asemoon be darya
goft : in bala kheyli khobe mishe hame ja ro did, darya goft:in pain az
on bala kheyli behtare chon faghat to ro mishe did.

 


 


می نویسم تنها به یاد او و برای او...می نویسم به یاد روزهای شیرین انتظار،به یاد لحظه های فراق و چشمان منتظر..........

 


minevisam tanha be
yade oo va baraye oo.. minevisam be yade rooz haye shirine entezar , be
yade lahze haye feragh va cheshmane montazer

 


من به آمار زمین مشکوکم اگر این شهر پر از آدمهاست پس چرا این همه دلها تنهاست؟

 

 


man be amare zamin mashkookam , agar in shahr por az adam hast , pas chera in hame del ha tanhast

 

 


 


همان طور که آفتاب تیرگی ها را می راند اشخاص با نشاط نیز از قلب دیگران غم و اندوه را می زدایند - دکتر علی شریعتی

 


haman tor ke aftab tiregi hara miranad . ba neshat niz az ghalbe digaran gham va andoh ra mizodayand

 

 


 

یکی می پرسد: “اندوه تو چیست؟ سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟” برایش صادقانه می نویسم: برای آنکه باید باشد و نیست

 

 


yeki miporsad : andooh chist ? sabab saze saze sokoote mobhamat chist
barayash sadeghane minevisam : baraye anke bayad bashado nist

 

 


 

 

عشق مثله پنیر میمونه، زیادش آدمو خنگ میکنه، نرمالش فقط تا یک ساعت آدمو سیر نگه میداره، هیچ کس هم بدونه پنیر نمرده .

 


eshgh mesle panir mimoone . ziadesh adamo kheg mikone . nomalesh faghat 1 saat adamo sir negah midare
hich kas ham bedoone panir namorde




  • کلمات کلیدی :
  • اسی ::: دوشنبه 87/8/27::: ساعت 7:21 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 1
    بازدید دیروز: 4
    کل بازدید :108179

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    اس ام اس های جدید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<